مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 02:352020-06-26سياسي

استفاده حداکثری از ظرفیت ریش سفیدان و معتمدان در سیستان و بلوچستان


رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بر استفاده حداکثری از ظرفیت ریش سفیدان و معتمدان برای برقراری صلح و سازش در استان تاکید کرد.

- حجت الاسلام علی مصطفوی نیا امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان ضمن تبریک فرا رسیدن هفتم تیرماه سالروز شهادت دکتر شهید بهشتی و یارانش اظهار کرد: ظرفیت استان برای صلح و سازش را بسیار مناسب و یک نعمت بزرگ است که باید از ظرفیت ریش سفیدان و معتمدان برای برقراری صلح و سازش در استان بیشتر بهره برد.

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در ادامه خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع در اولویت کاری دستگاه قضایی دانست و گفت: باید مردم و ارباب رجوع که برای حل مشکلات به ما مراجعه می کنند به گونه ای رفتار شود که حقی از آنان ضایع نشود.

وی بیان کرد: همه ما باید با معارف دینی آشنایی داشته و عامل به معارف دینی و با رفتار شایسته با ارباب رجوع مبلغ دین باشیم.

رییس شورای قضایی سیستان و بلوچستان افزود: خود را خادم و خدمتگزار مردم بدانیم و هر روز این موضوع را به خودمان یادآوری کنیم.

وی بر برگزاری دادگاه ها به صورت الکترونیکی و استفاده از ابزارهای نوین برای کاهش هزینه ها تاکید کرد  و گفت: بستر مناسب و زیرساخت های لازم برای استفاده از این ابزارها باید فراهم شود مصطفوی نیا استفاده از پابندهای الکترونیکی برای زندانیان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده حداکثری از ظرفیت ریش سفیدان و معتمدان در سیستان و بلوچستان

استفاده حداکثری از ظرفیت ریش سفیدان و معتمدان در سیستان و بلوچستان