مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 01:052020-06-26فرهنگي

ماجرای ترور شهید بهشتی روی صحنه می رود/ سه زن راوی «عاشورایی دیگر»


نصرالله قادری در حال نگارش نمایشنامه ای با عنوان «عاشورایی دیگر» است که به روایت زندگی شهید بهشتی، حادثه تروریستی انفجار سرچشمه و سرانجام عامل این حادثه می پردازد.

- نصرالله قادری در حال نگارش نمایشنامه ای با عنوان عاشورایی دیگر است که به روایت زندگی شهید بهشتی، حادثه تروریستی انفجار سرچشمه و سرانجام عامل این حادثه می پردازد.

نصرالله قادری نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر درباره جدیدترین فعالیت خود در زمینه نگارش اثری نمایشی، به خبرنگار مهر گفت: به سفارش مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در حال نگارش نمایشنامه ای با عنوان عاشورایی دیگر در خصوص حادثه تروریستی سرچشمه و همچنین زندگی و شخصیت شهید بهشتی هستم.

وی ادامه داد: طرح کلی نمایشنامه تمام و ارائه شده که مورد تأیید هم قرار گرفته است و در حال حاضر 2 پرده از نمایشنامه را نهایی کرده ام.

عاشورایی دیگر در 5 پرده نوشته می شود.

قادری درباره روند داستان عاشورایی دیگر توضیح داد: در این اثر زندگی شهید بهشتی همزمان با واقعه عاشورا پیش می رود و داستان نمایشنامه از لحظه کشته شدن کلاهی در خارج از کشور شروع می شود و به انفجار سرچشمه می رسد.

وی با بیان اینکه داستان عاشورایی دیگر از زبان 3 زن یعنی همسر کلاهی، مادر شهید بهشتی و همسر شهید بهشتی روایت می شود؛ تأکید کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای ترور شهید بهشتی روی صحنه می رود/ سه زن راوی «عاشورایی دیگر»

ماجرای ترور شهید بهشتی روی صحنه می رود/ سه زن راوی «عاشورایی دیگر»