مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 تیر 1399 ساعت 19:052020-06-26سياسي

برخورد با تالارهای متخلف در ایام کرونا در زنجان


فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه چند فقره پرونده برای تالارهای پذیرایی که در این ایام فعالیت داشتند، تشکیل شده است، گفت: آغاز فعالیت این مراکز مشروط به نظر ستاد مقابله با شیوع کرونا است.

- رضا عسگری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برای پایان بیماری کووید 19 باید زنجیره انسانی شیوع این بیماری قطع شود.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه رفتار مردم در مقابل ویروس کرونا نگران کننده است، عنوان کرد: ادامه برگزاری تجمعات و عدم توجه مردم به فاصله گذاری اجتماعی زمینه طغیان بیماری را فراهم می کند.

وی با اشاره به اینکه همچنان فعالیت تالارهای پذیرایی در زنجان غیر مجاز است، بیان کرد: در صورت مشاهده فعالیت این اماکن، برخورد جدی با این تخلف انجام می شود.

عسگری با بیان اینکه چند فقره پرونده برای تالارهای پذیرایی که در این ایام فعالیت داشتند تشکیل شده است، تاکید کرد: آغاز فعالیت این مراکز مشروط به نظر ستاد مقابله با شیوع کرونا است.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه فعالیت مردم و عدم رعایت فاصله اجتماعی نگرانی ها را در مورد شیوع این بیماری افزایش داده است، ادامه داد: در صورت تشدید وضعیت موجود امکان بازگشت محدودیت ها وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با تالارهای متخلف در ایام کرونا در زنجان

برخورد با تالارهای متخلف در ایام کرونا در زنجان