مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 تیر 1399 ساعت 12:352020-06-26سياسي

حکم مفسد فی الارض برای 8 پرونده اتفاقات 96 و آبان سال گذشته


اگر خلافی صورت بگیرد، همانند آن چه که در سال 88، 96 و آبان سال گذشته افتاد، یقینا قاطعانه با دست نشانده ها و آشوب گران برخورد خواهیم کرد به گونه ای که امروز 8 پرونده مربوط به اتفاقات ذکر شده نهایی و حکم مفسد فی الارض برای آن ها ثابت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا حبیبی پیش از ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: شخصیت جامع شهید مظلوم آیت الله بهشتی و خدمات ایشان به مردم و به خصوص انقلاب اسلامی هنوز برای ما مردم ناشناخته است.

رییس کل دادگستری اصفهان ادامه داد: انقلاب اسلامی و همچنین مردم پس پیروزی انقلاب زمان بسیار کم، یعنی کمتر از سه سال توانستند از حضور ایشان و خدماتشان بهره ببرند، اما ایشان در همین مدت کوتاه در پایه گذاری و استمرار نظام اسلامی به اندازه یک قرن و حتی بیشتر اثرگذاری داشته و خواهند داشت.

وی تصریح داشت: دشمن درهمان زمانی که جمهوری اسلامی در حال شکل گیری بود و سند این نظام اسلامی در حال تدوین بود، سعی کردند با نفوذ بین نمایندگان مثل حضور شخصیت ملعون بنی صدر و از آن مهم تر با ترور شخصیت های متفکر که در رأس آن ها شهید بهشتی بود، با بکار گیری الفاظ عوام فریبانه مانع تدوین و تصحیح یک قانون اساسی دقیق با محوریت ولایت فقیه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم مفسد فی الارض برای 8 پرونده اتفاقات 96 و آبان سال گذشته

حکم مفسد فی الارض برای 8 پرونده اتفاقات 96 و آبان سال گذشته