مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 تیر 1399 ساعت 10:352020-06-26سياسي

مراودات تجاری مابین دو کشور ایران و عراق گسترش می یابد


استاندار ایلام، با اشاره به این مطلب که از طرف عراقی درخواست داشته ایم که زیرساخت های مرزی آن طرف مرز را اماده کند، افزود: در تدارک هستیم با سه مرز چنگوله، - چیلات و هلاله شمالی مراودات تجاری خود را با کشور عراق توسعه بدهیم.

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در حاشیه دیدار با محمد جمیل المیاحی استاندار واسط عراق از گسترش همکاری های فی مابین دو استان خبر داد و گفت: در پی دیدار با آقای مسجدی سفیر ایران درعراق که روز گذشته انجام شد درخواست داشتیم که ملاقات هایی با استان های هم مرز ما با کشور عراق انجام شود که در سریعترین زمان ممکن دعوت کردیم از استاندار واسط که در مهران دیدارداشته باشیم و مباحث بین دو استان را با یکدیگر مطرح کنیم.

وی ادامه داد: درحال حاضر مهمترین مرز ما با کشور عراق با استان واسط است و مسائل و مباحث بسیاری بین این دو استان وجوددارد که باید به سرعت مطرح شده و تعیین تکلیف شوند وی افزود: ما ازلحاظ تردد زوار ، مبادلات تجاری ، بازارچه چنگوله و بحث مبارزه با کرونا با استاندار واسط عراق وهیئت همراه گفتگو داشتیم.

استاندار ایلام روابط بین دو استان که تحت شعاع بیماری کرونا و مشکلات داخلی کشور عراق عنوان کرد و گفت: کرونا مشکلات زیادی برای تجار ایران و عراق بوجود آورد و مراودات طرفین را تحت شعاع قرار داد با این حال درخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراودات تجاری مابین دو کشور ایران و عراق گسترش می یابد

مراودات تجاری مابین دو کشور ایران و عراق گسترش می یابد