مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 تیر 1399 ساعت 09:002020-06-26حوادث

شکارچیان بی رحم در شرق استان سمنان دستگیر شدند/ کشف لاشه شکار


رییس اداره محیط زیست شاهرود از دستگیری متخلف بی رحم در میامی خبر داد و گفت: دو لاشه گوشت شکار، هشت قطعه کبک و سلاح گلوله زنی قاچاق از این شکارچیان کشف شد.

- علی اکبر قربانلو در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه گشت و کنترل مشترک کارشناسان ستادی اداره محیط زیست شاهرود به اتفاق رییس محیط زیست میامی از زیستگاه های شاملی، جوزبان، چشمه بسیار و میرزاقلی حوزه میامی صورت گرفت، ابراز داشت: در این بازرسی ها گزارش موثق مبنی بر این که دو نفر شکارچی سابقه دار و شرور و بی رحم اقدام به شکار کردند، به محیط زیست اعلام شد.

وی ضمن بیان اینکه بلافاصله با هماهنگی با دادستان و همکاری نیروی انتظامی میامی با رعایت موازین شرعی و قانونی به بازرسی از منزل شکارچیان در روستای هونستان میامی انجام شد، افزود: به محض باز کردن درب حیاط دو برادر شکارچی و شرور اقدام به پرتاب سنگ و چوب به طرف ضابطان دادگستری کردند.

یکی از متهمان فراری است رییس اداره محیط زیست شاهرود بابیان اینکه شکارچیان داخل منزل در حال خورد کردن گوشت شکار و توزین آن ها برای فروش بودند، ابراز داشت: متخلفان به منظور ناپدید کردن آثار جرم با مأموران درگیر شده که با درایت و عکس العمل سریع و استفاده از تجهیزات مهارکننده یکی از متخلفان را دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکارچیان بی رحم در شرق استان سمنان دستگیر شدند/ کشف لاشه شکار

شکارچیان بی رحم در شرق استان سمنان دستگیر شدند/ کشف لاشه شکار