مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 تیر 1399 ساعت 08:502020-06-26فرهنگي

خطر سینما رفتن از خیلی کارهای دیگر کمتر است/ نیاز به «حال خوب» داریم


سام کلانتری کارگردان مستند سینمایی «جایی برای فرشته ها نیست» عنوان کرد که در حال حاضر شرایط به گونه ای است که جامعه نیاز به امید دارد به همین دلیل ریسک اکران این مستند را پذیرفته اند.

- سام کلانتری کارگردان مستند سینمایی جایی برای فرشته ها نیست عنوان کرد که در حال حاضر شرایط به گونه ای است که جامعه نیاز به امید دارد به همین دلیل ریسک اکران این مستند را پذیرفته اند.

سام کلانتری کارگردان مستند سینمایی جایی برای فرشته ها نیست در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اکران این اثر در گروه هنر و تجربه گفت: ما با صحبت هایی که با تهیه کنندگان این اثر داشتیم به دلایل مختلف به این نتیجه رسیدیم که در چنین شرایطی ریسک اکران را بپذیریم و فیلم را روانه پرده کنیم، البته به این هم فکر کرده ایم که بعد از سه هفته، اکران آنلاین را در دستور کار قرار بدهیم چون احساس می کنیم فضای موجود جامعه می طلبد که یک فیلم امیدبخش که پایه اش بر اساس حمایت از دختران و توانمندی زنان است، به نمایش در بیاید.

درواقع این فضا می طلبد که یک حال خوب را به جامعه تزریق کنیم.

کلانتری درباره ریسک پذیری برای اکران فیلم در این شرایط هم اظهار کرد: می دانیم شاید با اقبال مواجه نشویم البته از طرفی هم ممکن است کرونا تا ماه ها و شاید سال ها با ما باشد بنابراین باید با این وضعیت کنار بیای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر سینما رفتن از خیلی کارهای دیگر کمتر است/ نیاز به «حال خوب» داریم

خطر سینما رفتن از خیلی کارهای دیگر کمتر است/ نیاز به «حال خوب» داریم