مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 تیر 1399 ساعت 06:252020-06-26سياسي

طرح مسکن اجتماعی ابتر ماند/ آیا ستاد ملی مسکن تشکیل می شود؟


عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه طرح مسکن اجتماعی در کشور ابتر مانده است، گفت: تشکیل ستاد ملی مسکن به ریاست رییس جمهور ضرورت دارد.

- زهرا نژاد بهرام عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درباره دغدغه و مشکلات شهروندان تهرانی جهت خرید و اجاره مسکن اظهار داشت: نوسازی بافت فرسوده در جهت تأمین مسکن در پایتخت بسیار حائز اهمیت است که در بین مناطق 22 گانه تهران، منطقه 10 بیشترین بافت فرسوده را دارد که البته بیشترین نوسازی نیز در این منطقه صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه نوسازی بافت فرسوده منبع مناسبی برای تأمین مسکن اجتماعی محسوب می شود، گفت: دولت در مورد مسکن ملی و امید مصوبه هایی داشته است و بر اساس آن قرار شده که دستگاه ها، زمین هایی را در اختیار شهرداری قرار دهند تا شهروندان بتوانند از آنها بهره مند شوند ولی متاسفانه همکاری دستگاه ها در این زمینه بسیار اندک و حتی صفر بوده است.

عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شهرداری اقداماتی در این راستا انجام داده ولی به دلیل همکاری نکردن سایر دستگاه ها طرح مسکن اجتماعی ابتر مانده است، گفت: شورای شهر موضوع مسکن اجتماعی را پیگیری کرده و از آن جایی که بسیاری از دستگاه ها زمین های مختلف و بزرگی را در پایتخت دارند که در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مسکن اجتماعی ابتر ماند/ آیا ستاد ملی مسکن تشکیل می شود؟

طرح مسکن اجتماعی ابتر ماند/ آیا ستاد ملی مسکن تشکیل می شود؟