مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 تیر 1399 ساعت 04:002020-06-26سياسي

گلایه امام جمعه یزد از سهل انگاری ادارات در مدیریت مصرف انرژی


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان این که بحث مدیریت مصرف انرژی در ادارات می بایست جدی تر رعایت شود، گفت: اصلاح الگوی مصرف در ایران نیازمند فرهنگ سازی است.

- ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان این که بحث مدیریت مصرف انرژی در ادارات می بایست جدی تر رعایت شود، گفت: اصلاح الگوی مصرف در ایران نیازمند فرهنگ سازی است.

آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار مدیران آب و برق استان با اشاره به این که مصرف زیاد در کشور تنها مربوط به آب و برق و دیگر انرژی ها نیست، تصریح کرد: در بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان، مشاهده می کنیم که مصرف در آب و برق و گاز و دیگر عرصه ها، مدیریت بسیار زیادی انجام می دهند اما متاسفانه الگوی مصرف در کشور ما با مشکل مواجه است و مصرف گرایی و الگوی ناصحیح مصرف از جمله مشکلات امروز جامعه است.

وی با بیان این که در بحث مدیریت مصرف و صرفه جویی باید ابتدا به ادارات توجه کرد، گفت: حجم بسیار زیادی از انرژی مصرفی به ویژه برق در ادارات مصرف می شود و با توجه به تعداد بالای کولرها و وسایل برقی و روشنایی ادارات، اگر مقداری صرفه جویی صورت گیرد، قطعاً میزان مصرف برق کاهش قابل ملاحظه ای پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه امام جمعه یزد از سهل انگاری ادارات در مدیریت مصرف انرژی

گلایه امام جمعه یزد از سهل انگاری ادارات در مدیریت مصرف انرژی