مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 13:202020-06-25سياسي

رشد 30 درصدی کشفیات مواد مخدر در سیستان وبلوچستان


استاندار سیستان و بلوچستان با بیان این که کشفیات مواد مخدر استان در سال 98 نسبت به سال 97 رشد 30 درصدی داشته است گفت: در حوزه مبارزه و مقابله با مواد مخدر با مجموعه اقدامات دستگاه های متولی امکانات و تجهیزات بسیار خوبی در اختیار گروه های مقابله قرار گرفته است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با بیان این که کشفیات مواد مخدر استان در سال 98 نسبت به سال 97 رشد 30 درصدی داشته است گفت: در حوزه مبارزه و مقابله با مواد مخدر با مجموعه اقدامات دستگاه های متولی امکانات و تجهیزات بسیار خوبی در اختیار گروه های مقابله قرار گرفته است.

احمد علی موهبتی در حاشیه همایش یاریگران زندگی که با حضور سردار مومنی دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر در زاهدان برگزار شد، بیان داشت: در حوزه پیشگیری نیز هم از نظر برنامه ای و بودجه ای و هم نقش آفرینی گروهها، سمن ها و تشکل های مردم نهاد این موضوع به اوج توجه آحاد مردم و دستگاه های متولی رسیده است.

وی افزود: همچنین در حوزه درمان از محل ماده 16 امسال با دریافت سهمیه 1500 نفری برای استان، معتادان متجاهر از سطح خیابان ها جمع آوری خواهند شد.

رییس شورای هماهنگی و مبارزه با مواد مخدر استان خاطرنشان کرد: مواد مخدر در گذشته به عنوان یک ابزار اقتصادی بود، اما امروز تبدیل به ابزار امنیتی شده و هدف آن به مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 30 درصدی کشفیات مواد مخدر در سیستان وبلوچستان

رشد 30 درصدی کشفیات مواد مخدر در سیستان وبلوچستان