مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 13:052020-06-25سياسي

3 میلیون رقبه در کشور وجود دارد


حجت الاسلام سید جلال احمد پناه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از مباحثی که در اوقاف به آن تاکید داریم، بحث امین است، اما این امر باید ساز و کار مشخص داشته باشد.

مدیرکل اجارات سازمان اوقاف با اشاره به اینک در برخی از شهرستان ها حضور امین کمکی به کسب درآمد موقوفات نکرده است، گفت: باید طوری باشد که امین به خوبی بتواند حقوق موقوفات را احیا کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 3 میلیون رقبه در کشور وجود دارد، گفت: از این تعداد 950 مورد متصرفی است.

احمدپناه با بیان اینکه در صورت عدم استفاده از ظرفیت امین به نقطه مطلوب نخواهیم رسید، افزود: باید کاری کنیم که از طریق انتخاب امین اوقاف تصدی گری را تمام کرده و به امور دیگر پرداخته شود.

مدیرکل اجارات سازمان اوقاف به وظایف امین و هیأت امنای موقوفات نیز اشاره کرد و گفت: اتخاذ تمهیدات لازم به منظور حفظ و آبادانی موقوفه مورد اشاره با هماهنگی اداره اوقاف و امور خیریه محل و پیگیری و وصول مطالبات جاری و معوق از مستأجران با نظر حوزه اوقافی مربوطه از جمله این موارد است.

مدیرکل اجارات سازمان اوقاف ادامه داد: امین یا هیأت امنا باید به ارائه برنامه عملیاتی تحولی و تنظیم بودجه سالانه با رویکرد افزایش بهره وری موقوفه بپردازند و حفظ و مراقبت کامل در مورد امانت و حراست از امو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 میلیون رقبه در کشور وجود دارد

3 میلیون رقبه در کشور وجود دارد