مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 12:452020-06-25سياسي

صهیونیست ها می گویند امروز ایران، آمریکا را مدیریت می کند


مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی با اشاره به اظهارات اخیر یکی از مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی گفت: این مقام صهیونیستی می گوید امروز ایران توانسته اهداف منطقه ای خود را بر آمریکا تحمیل و حتی توانسته در انتخابات آمریکا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی در دیدار شورای قضایی استان با اشاره به سرمایه گذاری ویژه دشمن روی خراسان رضوی گفت: تظاهرات 25 روزه ای که امروز آمریکایی ها را درگیر کرده، برای ما برنامه ریزی شده بود اما آنها موفق به پیشبرد اهداف خود نشدند.

  مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی در این جلسه که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شده، ضمن گرامیداشت این هفته خطاب به مسوولان قضایی گفت: پایبندی کامل به اجرای قوانین و پرهیز از راضی کردن جریانات مختلف 2 اصل از اصول مهم دستگاه قضایی است.

  وی با اشاره به اظهارات اخیر یکی از مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی گفت: صهیونیست ها در جلسات خود اذعان می کنند که هنوز بعد از 40 سال مطالعه و ایران شناسی، نتوانسته اند ایران را بشناسند.

آنها همچنین اعتراف می کنند که ایرانی ها از ترویج اندیشه دینی و نفوذ منطقه ای دست بر نداشته اند چرا که ایرانی ها در کشورهایی چون فلسطین، یمن، سوریه و افغانستان کنار گوش اسراییل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیست ها می گویند امروز ایران، آمریکا را مدیریت می کند

صهیونیست ها می گویند امروز ایران، آمریکا را مدیریت می کند