مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 12:352020-06-25سياسي

روحانی راهبردی ترین طرح در تاریخ صادرات نفت ایران را افتتاح کرد


امروز به دستور روحانی، عملیات لوله گذاریِ راهبردی ترین طرح صادرات نفت ایران آغاز شد، طرحی که به جهان اطمینان می دهد، - ایران، نفت مشتریانش را تامین می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور در رشته توییت هایی نوشت:در این سال سخت وطن و در تاریخ پر تب و تاب نفت ایران، امروز، روز لبخند و امیدواری است؛ روزی سترگ برای امنیت ملی ایران.

وی با بیان اینکه امروز به دستور روحانی، عملیات لوله گذاریِ راهبردی ترین طرح صادرات نفت ایران آغاز شد،تاکید کرد: طرحی که به جهان اطمینان می دهد، ایران در هر وضعیت خلیج فارس، نفت مشتریانش را تامین خواهد کرد.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور در ادامه مطلب خود آورده است: در پنجشنبه ای دیگر از پنجشنبه های افتتاح، احداث خط انتقال هزار کیلومتری نفت از گوره در بوشهر به بندر جاسک هرمزگان، در سوی شرقیِ تنگه هرمز آغاز شد.

معزی نوشت: رویدادی تاریخی که سبب می شود نفت ما تنها از یک سوی تنگه، به مشتریان تحویل داده نشود و جاسک پایانه ی جدید صادرات نفت ایران باشد.

وی با بیان اینکه در این ابرپروژه ی ملی، 95% خدمات، تجهیزات و کالاها، ایرانی است و همه پیمانکاران و مشاوران این طرح راهبردی نیز ایرانی هستند،آورده است: با تمرکز زدایی از پایانه های صادراتی کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی راهبردی ترین طرح در تاریخ صادرات نفت ایران را افتتاح کرد

روحانی راهبردی ترین طرح در تاریخ صادرات نفت ایران را افتتاح کرد