مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 12:102020-06-25سياسي

پیشنهاد عضو شورای شهر مشهد برای حل مشکل کمربند جنوبی


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یکی از پیشنهاداتی که می تواند جایگزین احداث کمربند جنوبی باشد، حفر اتصال انتهای بولوار نماز به بولوار شهید برونسی است که این موضوع را در طرح تفصیلی جنوب غربی مشهد ارائه داده ایم.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یکی از پیشنهاداتی که می تواند جایگزین احداث کمربند جنوبی باشد، حفر اتصال انتهای بولوار نماز به بولوار شهید برونسی است که این موضوع را در طرح تفصیلی جنوب غربی مشهد ارائه داده ایم.

محمدهادی مهدی نیا امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی دوربرگردان زیرگذر شهید برونسی اظهار کرد: خوشبختانه ظرف یک سال و نیم گذشته شاهد اتفاقات مبارکی در اجرای پروژه های عمرانی هستیم که امیدواریم ادامه پیدا کند.

وی افزود: در تعادل بخشی به حمل ونقل عمومی شورای پنجم در برنامه عملیاتی 97-1400 شهرداری مشهد به دنبال افزایش سهم حمل ونقل عمومی است.

در حال حاضر سهم حمل و نقل عمومی از سفرهای درون شهری در ایران از جمله مشهد 41 درصد بوده در حالی که این میزان در کشورهای پیشرفته 75 درصد است.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: در مشهد سهم قطار شهری از سفرهای درون شهری 4 درصد، تاکسی 23 درصد و اتوبوس 17 درصد است که باید به 70 درصد برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد عضو شورای شهر مشهد برای حل مشکل کمربند جنوبی

پیشنهاد عضو شورای شهر مشهد برای حل مشکل کمربند جنوبی