مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 11:352020-06-25ورزشي

شخصیت ورزش استان را به اصفهان بازگردانید


رییس هیئت فوتبال استان با بیان اینکه اصفهان یکی از ستون های فوتبال کشور است و در اداره کردن فوتبال دارای تجربه بالایی است، گفت: در راستای کمک به ورزش کشور آمادگی میزبانی هر رویداد ملی و بین المللی در رشته های فوتبال، - ایسنا/اصفهان رییس هیئت فوتبال استان با بیان اینکه اصفهان یکی از ستون های فوتبال کشور است و در اداره کردن فوتبال دارای تجربه بالایی است، گفت: در راستای کمک به ورزش کشور آمادگی میزبانی هر رویداد ملی و بین المللی در رشته های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی را داریم.

امیر مسعود هراتیان امروز (پنجشنبه، 5 تیر ماه) در مجمع عمومی عادی سالیانه هیئت فوتبال استان اصفهان که با حضور بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال، طالقانی مسئول امور استانهای فدراسیون فوتبال، طباطبایی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، زیبایی معاونت قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان و اعضا مجمع در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: خوشحال هستم که بار دیگر در جمع بندی هیئت فوتبال حضور دارم.

سال گذشته عملکرد خوبی را داشتیم که این وضعیت به گفته بسیاری از کارشناسان و اهالی فوتبال برای فوتبال اصفهان کم سابقه است.

وی با انتقاد از رفتار مسئولان اداره کل ورزش و جوانان ادامه داد: در مجمع سال گذشته قرار شد ساختمان هیئت فوتبال مشخص شود که این تکلیف به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شخصیت ورزش استان را به اصفهان بازگردانید

شخصیت ورزش استان را به اصفهان بازگردانید