مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 08:552020-06-25سياسي

لزوم نظارت جدی بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: فعالیت قلیان سراها، سفره خانه ها و تراکم و ازدحام جمعیت در مرکز شهر زنجان بسیار نگران کننده و نیازمند نظارت جدی مسئولان استان است.

- ایسنا/زنجان نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: فعالیت قلیان سراها، سفره خانه ها و تراکم و ازدحام جمعیت در مرکز شهر زنجان بسیار نگران کننده و نیازمند نظارت جدی مسئولان استان است.

آیت الله علی خاتمی پیش از ظهر امروز (5 تیر) در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا ویروس استان زنجان، ضمن تقدیر از زحمات همه مدافعان سلامت استان، اظهار کرد: اصناف استان زنجان که فعالیت خود را دوباره آغاز کرده اند، به رعایت نکات و پروتکل های بهداشتی متعهد شده اند و ملزم به رعایت آن هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به وضعیت کرونا و بازگشایی مساجد در استان، تنها یک چهارم از جمعیت برای شرکت در نمازهای جماعت حضور پیدا می کنند، افزود: بیشتر نمازهای جماعت در فضاهای باز مساجد از جمله حیاط امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار می شود که امکان آلودگی وجود ندارد.

این مسئول با اشاره به نبود نظارت کافی در خصوص پیشگیری از بیماری کرونا در استان، تصریح کرد: بنده گزارش هایی از فعالیت قلیان سراها، سفره خانه ها و تراکم و ازدحام جمعیت در مرکز شهر زنجان را مشاهده و دریافت کرده ام که بسیار نگران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نظارت جدی بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف

لزوم نظارت جدی بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف