مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 08:452020-06-25سياسي

نمازجمعه این هفته در 6 شهرستان استان همدان اقامه می شود


معاون ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: جمعه این هفته به جز شهرستان های ملایر، نهاوند و تویسرکان در دیگر شهرستان های استان اقامه نماز جمعه را خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسلم مخفی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تعطیلی نمازهای جمعه در استان همدان در ایام گذشته، اظهار کرد: پس از شیوع ویروس منحوس کرونا و در راستای حفظ سلامتی مردم و تبعیت از دستورالعمل ها و پروتکل های وزارت بهداشت و مصوبات ستاد کرونا از اسفند سال گذشته اقامه نماز جمعه در استان همدان ممنوع شد.

وی افزود: در این مدت بسیاری از مؤمنان چشم انتظار بازگشایی مجدد اقامه نماز وحدت بخش جمعه بودند، اما از آنجایی که سلامتی مردم بسیار با اهمیت است امکان برگزاری وجود نداشت.

مشاور رسانه ای نماینده ولی فقیه در استان همدان با اعلام خبر برگزاری نماز جمعه این هفته در شهرستان همدان، مطرح کرد: جمعه این هفته به جز شهرستان های ملایر، نهاوند و تویسرکان در دیگر شهرستان های استان اقامه نماز جمعه را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه تدابیر لازم جهت ضدعفونی حسینه امام خمینی (ره) محل برگزاری نماز جمعه در همدان اندیشیده شده، گفت: در شهر همدان نماز جمعه به امامت آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، اقامه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمازجمعه این هفته در 6 شهرستان استان همدان اقامه می شود

نمازجمعه این هفته در 6 شهرستان استان همدان اقامه می شود