مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 06:502020-06-25سياسي

معرفی برندگان «کمانک»


مدیر خانه کودک اصفهان با معرفی نفرات برتر نخستین دوره از جشنواره ملی «کمانک» در دو بخش نقاشی و مجسمه سازی، اعلام کرد که قرار است این جشنواره به صورت سالانه برگزار شود.

- ایسنا/اصفهان مدیر خانه کودک اصفهان با معرفی نفرات برتر نخستین دوره از جشنواره ملی کمانک در دو بخش نقاشی و مجسمه سازی، اعلام کرد که قرار است این جشنواره به صورت سالانه برگزار شود.

زهرا کاظمی، مدیر خانه کودک اصفهان درباره برگزاری جشنواره ملی نقاشی و مجسمه سازی کودک کمانک گفت: این جشنواره دی ماه سال گذشته با هدف ارتقای جایگاه شهر اصفهان به عنوان شهر دوستدار کودک در حوزه ملی و بین المللی آغاز به کار کرد.

وی افزود: حمایت از استعداد هنری کودکان در راستای ترویج هنر و استفاده از ایده های هنری آن ها برای توسعه ارزش های انسانی از دیگر اهداف این جشنواره بود.

مدیر خانه کودک تصریح کرد: اگرچه این روزها جامعه انسانی با بیماری کووید 19 و مشکلات ایمنی و بهداشتی ناشی از آن دست وپنجه نرم می کند و ما نیز به همین دلیل نتوانستیم اجرای این جشنواره را به طور کامل و شایسته به اطلاع کودکان سرزمینمان برسانیم اما خوشحالیم که توانستیم در این جشنواره، کودکانِ بااستعداد در زمینهٔ نقاشی و مجسمه سازی را شناسایی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برندگان «کمانک»

معرفی برندگان «کمانک»