مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 06:002020-06-25سياسي

دلالت های مفهوم مشترک سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی بر مؤلفه های ارزشیابی برنامه درسی


پژوهش «شناسایی مفهوم مشترک سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی از دیدگاه مقام معظم رهبری ودلالت های آن بر برنامه درسی» از سوی محمد بناییان سفید (مجری طرح)، - پژوهش شناسایی مفهوم مشترک سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی از دیدگاه مقام معظم رهبری ودلالت های آن بر برنامه درسی از سوی محمد بناییان سفید (مجری طرح)، دکتر محمدحسین یارمحمدیان و دکتر سید مهدی آقاپور (اساتید راهنما)، دکتر نرگس کشتی آرای (استاد مشاور) انجام شده و توسط دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 1396 منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در مقدمه این پژوهش آمده است: سبک زندگی راهی است برای تعریف ارزش ها، نگرش ها و رفتارهای افراد که اهمیت آن برای تحلیل های اجتماعی روز به روز افزایش می یابد.

چون سبک زندگی مبتنی بر فلسفه تعلیم و تربیت است و فلسفه تعلیم و تربیت چارچوبی نظری است که نقشی اساسی در هدایت و بازاندیشی امور علمی تعلیم و تربیت دارد، درکشور ما فلسفه تعلیم و تربیت هنوز صورتی مدون نیافته است و باید تلاش جدی برای میل به این مقصود بعمل آید تا کوشش شود اهداف، مبانی و اصول اساسی فعالیت های تعلیم و تربیت مشخص شود.

براین اساس تعلیم و تربیت نمی تواند و نباید تربیت شدگانی را فراهم آورد که قادر به مشارکت و ایفای نقش در زندگی اجتماعی خود نباشند و عنوان اسلامی نیز حاکی از آن است که اندیشه و فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلالت های مفهوم مشترک سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی بر مؤلفه های ارزشیابی برنامه درسی

دلالت های مفهوم مشترک سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی بر مؤلفه های ارزشیابی برنامه درسی