مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 05:402020-06-25اقتصادي

بهره برداری از 200 طرح صنعتی در کشور در سال جاری


مدیر طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: سیاست اصلی وزارت صمت احیای واحدهای راکد تولیدی و بازگرداندن آنها به چرخه صنعت و تولید است.

- ایسنا/اردبیل مدیر طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: سیاست اصلی وزارت صمت احیای واحدهای راکد تولیدی و بازگرداندن آنها به چرخه صنعت و تولید است.

هادی پنجم تیر در مراسم افتتاح طرح صنعتی آرتاپروفیل در اردبیل که با حضور معاون برنامه ریزی وزارت صمت برگزار شد، اظهار کرد: در قالب پویش تولید و تداوم امید در سالجاری در کشور 200 طرح تولیدی با 170 هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی 40 هزار نفر در کشور بهره برداری می شود.

وی خاطرنشان کرد: این 200 طرح از 3900 طرح پیشنهادی وزارت صمت است که قرار است با مشارکت 95 درصدی بخش خصوصی انجام شود.

مدیر طرح و برنامه وزارت صمت گفت: در سال 96 بالغ بر 24 هزار دلار صادرات پروفیل در کشور داشتیم که این رقم در سال 97 به یک میلیارد دلار رسید که گرچه رشد قابل ملاحظه ای بود اما باید با تلاش واحدهای تولید پروفیل در کشور شاهد افزایش این رقم باشیم.

هادی مزیت کارخانه آرتا پروفیل را در اربیل نزدیکی به مرز جمهوری آذربایجان و بازاریابی مناسب اعلام و اظهار کرد: حفظ کیفیت و ثبات تولید در این واحد تولیدی مطالبه ای مهم است که علیرغم استقبال از محصولات این واحد تولیدی بازار مناسبی را نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 200 طرح صنعتی در کشور در سال جاری

بهره برداری از 200 طرح صنعتی در کشور در سال جاری