مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 04:452020-06-25سياسي

عطش مرودشت نیازمند مرهمی به هنگام است


فرسوده بودن شبکه آب رسانی در مرودشت، عدم کشش بیش ازحد شبکه شهری به لحاظ ازدحام جمعیت همچنین عدم تأمین اعتبار جهت احداث خط انتقال به عنوان موانع آبرسانی مطرح شده و هنوز کسی مرهمی بر عطش مردم نگذاشته است.

- علی فتحی فر/ سرویس اجتماعی/ شیراز/ خبرگزاری فارس  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مرودشت، شهر مرودشت به عنوان دومین شهر پرجمعیت استان فارس پس از شیراز، شماری بالغ بر 150 هزار نفر را در خود جای داده است.

شهری که جمعیت آن به علت مسافرت روستاییان به شهر جهت خریدوفروش و گذران امورات، گاه روزانه به 250 هزار نفر هم می رسد.

رشد توسعه شهرنشینی در این شهر طی سال های گذشته بیش ازحد معمول بوده است هرچند که پس از پیروزی انقلاب اسلامی و حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات زیادی در این شهر انجام شده اما در این بین یکی از مشکلاتی که گریبانگیر این شهر بوده و هست کمبود آب شرب بهداشتی و سالم هست که متأسفانه در یکی دو سال اخیر ساکنان مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین شهر به ویژه بافت قدیم را با مشکل جدی روبرو کرده است.

 فرسوده بودن شبکه آب رسانی، ساخت وسازهای غیرمجاز، عدم کشش بیش ازحد شبکه شهری به لحاظ ازدحام جمعیت همچنین عدم تأمین اعتبار جهت احداث خط انتقال از جمله مواردی است که کار را سخت کرده است و هنوز کسی مرهمی بر عطش مردم این شهر نگذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطش مرودشت نیازمند مرهمی به هنگام است

عطش مرودشت نیازمند مرهمی به هنگام است