مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 04:352020-06-25اقتصادي

پزشکان سهم 10 درصد از مالیات کرمانشاه را بر عهده دارند


مدیر کل امور مالیاتی استان کرمانشاه گفت: پزشکان مالیاتی با ثبت 30 هزار اظهارنامه مالیاتی فقط سهم 10 درصدی را از مالیات استان کرمانشاه برعهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، عزیزالله عباس پور امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: مودیان مالیاتی از شرایط جدید بخشودگی جرایم مالیاتی استفاده لازم را در زمان تعیین شده داشته باشند.

وی ادامه داد: مودیان مالیاتی از خدمات ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی که به منظور تسریع در ارائه خدمت وهمچنین  تسهیل فاصله گذاری اجتماعی به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا راه اندازی شده است بهرمند شوند.

مدیر کل امور مالیاتی استان کرمانشاه ادامه داد: باتوجه به بارگزاری اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال 98 به اطلاع تمامی مودیان اشخاص حقیقی می رساند، به دلیل پایش و رعایت مفاد تبصره 2 ماده 101 قانون مالیات های مستقیم در اعمال سقف معافیت سالانه در زمان دریافت اظهارنامه، ارسال اظهارنامه الکترونیکی واحد کسبی که تمایل دارید معافیت بیشتری به درآمد مشمول مالیات آن تعلق گیرد را در اولویت اول قرار دهید.

وی تصریح کرد: پزشکان مالیاتی با ثبت 30 هزار اظهارنامه مالیاتی فقط سهم 10 درصدی را از مالیات استان کرمانشاه برعهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکان سهم 10 درصد از مالیات کرمانشاه را بر عهده دارند

پزشکان سهم 10 درصد از مالیات کرمانشاه را بر عهده دارند