مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 04:352020-06-25سياسي

فرخی خواستار رفع مشکلات حوزه مخابراتی شد


نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، خواستار رفع مشکلات و چالش های این حوزه در شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه خود شد.

- رسول فرخی میکال امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به مشکلات زیرساختی حوزه مخابرات، اظهار کرد: چالش ها و مشکلات مخابراتی شهرستان های گیلان به ویژه شهرستان لاهیجان و سیاهکل طی جلسه ای با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران طرح و بررسی شدند.

وی با بیان اینکه کابل های مخابراتی در شهرستان سیاهکل باید زمینی کشیده شوند، افزود:  تأمین کابل های مسی خاکی جهت زمینی کردن کابل های هوایی مشترکین روستاهای بخش مرکزی به دلیل سرقت بالای کابل در شهرستان از ضروریات در حوزه مخابراتی است؛ ضمن اینکه کل دهیاری های منطقه آمادگی مشارکت بابت حفاری مسیر را نیز دارند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به مشکلات مخابراتی بخش دیلمان نیز بیان کرد: توسعه شبکه تلفن شهر دیلمان با توجه به تراکم جمعیت، ساخت وسازهای جدید و کمبود شدید امکانات فنی از دیگر ضروریاتی بود که با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران طرح و مورد تأکید قرارگرفته است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت همچنین خواستار اجرای فیبر خاکی مسیر سیاهکل به دیلمان جهت پوشش ارتباطات ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرخی خواستار رفع مشکلات حوزه مخابراتی شد

فرخی خواستار رفع مشکلات حوزه مخابراتی شد