مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 04:102020-06-25بين الملل

«عبد ربه منصور هادی» سران دولت مستعفی را به ریاض فراخواند


رییس جمهور دولت مستعفی یمن سران این دولت در قاهره را به ریاض فراخواند تا درباره تشکیل دولت شراکتی با متحدان امارات مشورت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه العربی الجدید به نقل از منبعی آگاه اعلام کرد، عبد ربه منصور هادی رییس جمهور دولت مستعفی یمن سران این دولت را که مقیم قاهره هستند به ریاض فراخوانده است.

بر اساس این گزارش، اقدام مذکور با هدف رایزنی و مشورت درباره تشکیل دولت شراکتی با المجلس الانتقالی الجنوبی (شورای انتقالی جنوب) در یمن صورت گرفته است.

این منبع افزود: یک هواپیمای خصوصی چهارشنبه شب (دیشب) در قاهره به زمین نشست تا سلطان البرکانی رییس پارلمان، نمایندگان پارلمان دولت مستعفی و تعدادی از مشاوران سیاسی هادی را به ریاض منتقل کند.

قرار است هادی امروز جلسه ای تشکیل دهد تا درباره کودتا -ی اخیر نیروهای شورای انتقالی در سقطری (در جنوب یمن) و سازوکار توافق ریاض با آنها تبادل نظر کند.

در این نشست درباره اسامی تنها 12 وزیر از دولت مستعفی در دولت آینده تبادل نظر شد؛ دولتی که بر اساس توافق ریاض قرار به تشکیل آن شده است.

اخیرا محمد الحضرمی ، وزیر خارجه وابسته به دولت مستعفی یمن اقدامات شبه نظامیان مورد حمایت امارات را محکوم کرد و درباره خروج .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عبد ربه منصور هادی» سران دولت مستعفی را به ریاض فراخواند

«عبد ربه منصور هادی» سران دولت مستعفی را به ریاض فراخواند