مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 01:152020-06-24ورزشي

رونمایی از تندیس ورزشکاران در شهرها مروج ورزش پهلوانی


معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: رونمایی از المان ها و تندیس ورزشکاران و قهرمانان در شهرستان های مختلف سطح استان می تواند مروج ورزش پهلوانی و توسعه بخش ورزش قهرمانی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، محمدرضا ییلاقی اشرفی معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان در مازندران در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان محمودآباد، اظهار کرد: دغدغه های جوانان در سطح شهرستان محمودآباد نشان دهنده روحیه مطالبه گری و نیازمند ورود جدی همه تصمیم گیران برای تحقق نیازمندی های این قشر است.

  وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب تأکید ویژه بر با ارزش دانستن جوانان داشتند، تصریح کرد: فرصت دهی به جوانان موجب می شود از این ظرفیت به درستی استفاده کنیم.

 ییلاقی اشرفی به رونمایی المان و تندیس حسین توکلی در محمودآباد اشاره کرد و گفت: رونمایی از این گونه المان ها در شهرستان های مختلف سطح استان می تواند مروج ورزش پهلوانی و توسعه بخش ورزش قهرمانی شود.

  معاون فرهنگی اداره ورزش و جوانان مازندران، افزود: زمان فراغت جوانان در زمان شیوع کرونا بیشتر شده است و با برنامه ریزی درست می توان اقدامات و برنامه های مناسب را حتی در فضای مجازی پیگیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از تندیس ورزشکاران در شهرها مروج ورزش پهلوانی

رونمایی از تندیس ورزشکاران در شهرها مروج ورزش پهلوانی