مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 22:502020-06-24بين الملل

آمریکا: از همه توانمان برای جلوگیری از حمایت ایران از ونزوئلا استفاده می کنیم


استیو منوچین وزیر خزانه داری آمریکا در بیانیه ای که پیرامون تحریم پنج ناخدای ایرانی نفتکش های حامل سوخت ایران به ونزوئلا منتشر شد، حمایت ایران از دولت ونزوئلا را غیرقابل پذیرش دانست و تاکید کرد که دولت دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا از همه توان خود .

- استیو منوچین وزیر خزانه داری آمریکا در بیانیه ای که پیرامون تحریم پنج ناخدای ایرانی نفتکش های حامل سوخت ایران به ونزوئلا منتشر شد، حمایت ایران از دولت ونزوئلا را غیرقابل پذیرش دانست و تاکید کرد که دولت دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا از همه توان خود برای مقابله با این حمایت استفاده می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر خزانه داری آمریکا گفت که کشورش از همه توانش برای جلوگیری از حمایت ایران از ونزوئلا استفاده می کند.

استیو منوچین وزیر خزانه داری آمریکا عصر چهارشنبه در بیانیه ای که در تارنمای رسمی این وزارتخانه منتشر شد، اعلام کرد که واشنگتن هر کسی را که از تلاش های ایران برای دور زدن تحریم های ایالات متحده حمایت کند، هدف تحریم قرار می دهد.

منوچین در این بیانیه که پیرامون تحریم پنج ناخدای ایرانی نفتکش های حامل سوخت ایران به ونزوئلا منتشر شد، حمایت ایران از دولت ونزوئلا را غیرقابل پذیرش دانست و تاکید کرد که دولت دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا از همه توان خود برای مقابله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: از همه توانمان برای جلوگیری از حمایت ایران از ونزوئلا استفاده می کنیم

آمریکا: از همه توانمان برای جلوگیری از حمایت ایران از ونزوئلا استفاده می کنیم