مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 19:152020-06-24اقتصادي

پروژه پل تا پل/ 10 سال زمان برای پروژه بی سرانجام!


پروژه پل تا پل از مجموع پروژه ها برجامانده از دو مدیریت شهری ساری است و رجبی تصمیم گرفته است که آنچه را که برای علی حجازی و مهدی عبوری آرزو بود را به سرانجام برساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، روند طولانی شدن پروژه ها به ویژه پروژه ها بخش راهسازی در مازندران به امری عادی تبدیل شده،بهره برداری از کمربندی بزرگ ساری بعد از 32 سال، افتتاح با تک ماده پروژه 17 کیلومتری ساری به تاکام پس از 17 سال و در حال حاضر بحث بهره برداری از پروژه پل تا پل در منطقه جنوب ساری که تاکنون 10 سال این پروژه زمان برده و مشخص نیست تا چه زمانی به اتمام می رسد.

درباره بهره برداری از  این پروژه زمان های زیادی مطرح شده اما دو شهردار سابق در ساری با وجود اجرایی کردن پروژه های بزرگ نتوانستند، این طرح را به سرانجام برسانند.

پروژه پل تا پل در زمان مدیریت علی حجازی شهردار اسبق ساری کلید خورد، یکی از آرزوهای دیرینه این شهردار بهره برداری از این پروژه بود.

مهدی عبوری شهردار سابق نیز تلاش زیادی برای بهره برداری این پروژه انجام داد، حتی برای افتتاح این پروژه تابلو روز شمار سفارش داده بود اما این تابلو با وجود اینکه در محل اجرای پروژه نصب شده بود؛ روشن نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه پل تا پل/ 10 سال زمان برای پروژه بی سرانجام!

پروژه پل تا پل/ 10 سال زمان برای پروژه بی سرانجام!