مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 18:402020-06-24اقتصادي

میزان سرانه سلامت در کشور ما 415 دلار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، طاهر موهبتی امروز در جلسه کارگروه سلامت استان با اشاره به برخی از اقدامات این سازمان پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید اظهار داشت: - رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور گفت: میزان سرانه سلامت در کشور ما 415 دلار است و با این وجود، جمهوری اسلامی عملکرد بسیار قابل دفاعی در مقایسه با دیگر کشورها دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، طاهر موهبتی امروز در جلسه کارگروه سلامت استان با اشاره به برخی از اقدامات این سازمان پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید اظهار داشت: دولت دوازدهم علی رغم کمبود منابع مالی و مشکلاتی همچون تحریم، عملکرد بسیار قابل قبولی در کنترل بیماری کرونا داشته است.

وی افزود: قدرت های جهانی علی رغم رای دادگاه بین المللی، جمهوری اسلامی ایران را در زمینه واردات مواد غذایی و بهداشتی نیز در اقدامی کاملا غیرانسانی تحریم کرده اند.

موهبتی ادامه داد: این کشورها به رغم اختصاص بودجه های چندین میلیارد دلاری به امر مقابله با بیماری کرونا، گرفتار این بیماری هستند در حالی که میزان سرانه سلامت در کشور ما 415 دلار است و با این وجود، جمهوری اسلامی عملکرد بسیار قابل دفاعی در مقایسه با دیگر کشورها دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان سرانه سلامت در کشور ما 415 دلار است

میزان سرانه سلامت در کشور ما 415 دلار است