مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 18:352020-06-24اقتصادي

قصد دولت تسهیل گری و حمایت از پروژه ها است


استاندار خراسان رضوی بر حرکت به سوی بخش خصوصی تأکید کرد و گفت: نکته ممتاز دولت جایگزین کردن تسهیل گری و حمایت با تصدی گری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، در دیدار با مدیران سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و جمعی از مدیران استانی که امروز در سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، علیرضا رزم حسینی بر شرایط نسبتا خوب استان در حوزه گوهرسنگ ها اشاره و تصریح کرد: باید موانع واردات و صادرات رفع و زمینه برای فعالیت در این حوزه مهیا شود.

استاندار خراسان رضوی به پیشینه خراسان در این نوع فعالیت ها پرداخت و گفت: نامگذاری مشهد به عنوان شهر جهانی گوهرسنگ ها را به فال نیک می گیریم و تلاش خواهیم کرد این رشته از فعالیت ها گسترش پیدا کند.

وی با تأکید بر جلوگیری از خام فروشی، گفت: در اولین مرحله باید از مرز دوغارون سنگ خام وارد کنیم و فرآوری آن را در ایران انجام دهیم.

رزم حسینی بر ضرورت پیگیری مباحث اکتشاف، آموزش و حمایت از کسب وکارهای خرد تأکید کرد و گفت: زمینه برای گسترش و توسعه این حوزه از فعالیت های اقتصادی در استان بسیار مناسب است.

استاندار خراسان رضوی نکته ممتاز دولت در این بخش را  تسهیل گری و حمایت دانست و افزود: از همین حالا باید به صورت خاص به سمت بخش خصوصی حرکت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصد دولت تسهیل گری و حمایت از پروژه ها است

قصد دولت تسهیل گری و حمایت از پروژه ها است