مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 18:152020-06-24سياسي

استفاده از ظرفیت های قانونی حمایت از تولید توسط دستگاه های اجرایی


سرپرست اداره کل بازرسی لرستان بر استفاده از ظرفیت های قانونی و مرتبط با حمایت از تولید توسط دستگاه های اجرایی تأکید کرد.

- ایسنا/لرستان سرپرست اداره کل بازرسی لرستان بر استفاده از ظرفیت های قانونی و مرتبط با حمایت از تولید توسط دستگاه های اجرایی تأکید کرد.

مهدی اصلانی امروز چهارم تیرماه در میزگرد تخصصی با موضوع بررسی برنامه ها و اقدامات دادگستری و سازمان های تابعه قوه قضاییه در استان در تحقق جهش تولید اظهار کرد: اگر می خواهیم در جامعه مشکلات اقتصادی حل شود، همان طوری که رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) فرمودند حل این مشکلات در گرو حمایت از تولید بوده و باید جهش تولید داشته باشیم و خود مردم و آحاد جامعه وارد میدان شوند و روحیه مطالبه گری داشته باشند.

وی با اشاره به فرمایشات شهید آیت الله شهید بهشتی مبنی بر اینکه یکایک شما برادرها و خواهرها، باید حسابرس و حساب کش خودتان و جامعه تان و حکومتتان باشید، گفت: بنا به فرمایش این شهید والامقام ما باید روحیه حسابرسی و مطالبه گری را در خود پرورش دهیم و در ابتدا باید از خودمان شروع کنیم.

اصلانی با بیان اینکه اولین نکته در حمایت از تولید، بحث ترجیح خرید و استفاده از کالای داخلی به جای کالای خارجی است، افزود: اگر هرکدام از ما بپذیریم که کالاهای داخلی را مصرف کنیم، قطعاً تأثیر بزرگی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت های قانونی حمایت از تولید توسط دستگاه های اجرایی

استفاده از ظرفیت های قانونی حمایت از تولید توسط دستگاه های اجرایی