مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 16:102020-06-24سياسي

استان کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت هشدار کرونا قرار گرفت


سرپرست بیمارستان شهید دکتر جلیل گفت: پیک دوم بیماری در استان شروع شده و تعداد مراجعین به بیمارستان تقریبا 6 برابر شده و به تبع آن تعداد مبتلایان سیر صعودی دارد و باید بگویم که متاسفانه با این روند روزهای خوبی را پیش بینی نمی کنم.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست بیمارستان شهید دکتر جلیل گفت: پیک دوم بیماری در استان شروع شده و تعداد مراجعین به بیمارستان تقریبا 6 برابر شده و به تبع آن تعداد مبتلایان سیر صعودی دارد و باید بگویم که متاسفانه با این روند روزهای خوبی را پیش بینی نمی کنم.

“دکتر سعید جاودان سیرت” ضمن گرامی داشت حماسه پد خندق از تلاش های فرماندهی تیپ 48 فتح و مجموعه سپاه به جهت تلاش در کنترل کرونا ویروس و همکاری مداوم در گندزدایی مراکز درمانی و شهر تشکر و افزود: مردم قدرشناس، بخصوص حوزه درمان همیشه حضور شما را در کنار خود احساس کرده و قدردان این همکاری ها و مساعدت ها هستند.

وی ضمن تشریح عملکرد مرکز معین کرونای استان و حوزه درمان تصریح کرد: مردم باید بدانند که فرزندان آن ها در حوزه درمان تا پای جان و شبانه روز در حال خدمت رسانی به بیماران هستند.

سرپرست بیمارستان شهید دکتر جلیل اظهار کرد: مدارک و اسناد زیادی از موفقیت درمان بیمارانی وجود دارد که حتی بعضا دارای سن بالا و بیماری زمینه ای بودند و اگر مرگ و میر در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت هشدار کرونا قرار گرفت

استان کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت هشدار کرونا قرار گرفت