مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 14:052020-06-24سياسي

بحث مدیریت مصرف انرژی در ادارات جدی تر رعایت شود


نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه بحث مدیریت مصرف انرژی در ادارات جدی تر رعایت شود، گفت: اصلاح الگوی مصرف در ایران نیازمند فرهنگ سازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری، ظهر امروز در دیدار با مدیران صنعت آب و برق استان یزد با اشاره به اینکه متأسفانه الگوی مصرف در ایران با مشکل مواجه است اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که امروز در جامعه ما وجود دارد، بحث مصرف گرایی و الگوی ناصحیح مصرف است.

وی با اشاره به اینکه مصرف زیاد در کشور تنها مربوط به آب و برق و دیگر انرژی ها نیست تصریح کرد: در بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان، مشاهده می کنیم که مصرف در آب و برق و گاز و دیگر عرصه ها، مدیریت بسیار زیادی انجام می دهند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد بر ضرورت ارائه الگوی مناسب مصرف به جامعه تاکید کرد و افزود: متأسفانه امروزه در جامعه ما حتی در بحث خوراک هم مصرف بیش از حد داریم و پسماندهای غذایی ما بسیار زیاد است.

ناصری یزدی با بیان اینکه در بحث مدیریت مصرف و صرفه جویی باید ابتدا به ادارات توجه کرد گفت: حجم بسیار زیادی از انرژی مصرفی به ویژه برق در ادارات مصرف می شود و با توجه به تعداد بالای کولرها و وسایل برقی و روشنایی ادارات، اگر مقداری صرفه جویی صورت گیرد، قطعاً میزان مصرف برق کاهش محسوسی پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحث مدیریت مصرف انرژی در ادارات جدی تر رعایت شود

بحث مدیریت مصرف انرژی در ادارات جدی تر رعایت شود