مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 12:452020-06-24پزشكي

جلوگیری از فعالیت نانواهای فاقد کارت سلامت در اسدآباد


فرماندار اسدآباد بابیان اینکه نانواهایی که فاقد کارت سلامت هستند اجازه فعالیت ندارند، گفت: تب سنجی افراد مشغول در نانوایی ها توسط دانشکده علوم پزشکی تداوم دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید درویشی ظهر چهارشنبه در کمیسیون تعزیرات آرد و نان عنوان کرد: نانواهایی که فاقد کارت سلامت هستند اجازه فعالیت ندارند وی با اشاره به فعالیت 96 واحد نانوایی یارانه ای شهری و روستایی و 28 واحد آزاد پز در شهرستان اسدآباد بر سلامت و بهداشت نانوایی های سطح شهرستان و لزوم دارا بودن کارت سلامت توسط واحدهای نانوایی و تب سنجی افراد مشغول در نانوایی ها توسط دانشکده علوم پزشکی تاکید کرد.

فرماندار اسدآباد افزود: بخشداری ها موظفند روستاهایی را که متقاضی آرد نان پزی هستند شناسایی و با نظارت اصولی دهیاران آرد نان پزی را به دست افراد شناسایی شده برسانند.

درویشی با بیان اینکه با کشاورزان و کسانی که گندم تولیدی منطقه را از شهرستان خارج می کنند برخورد می شود، گفت: 63 هزار تن گندم از مزارع شهرستان اسدآباد در سال جاری برداشت خواهد شد.

وی به ظرفیت 118 هزار تنی سیلو و انبارهای موجود در شهرستان اسدآباد و مهیا شدن 95 هزار تن ظرفیت خالی سیلوها برای ذخیره سازی گندم تولیدی امسال این شهرستان اشاره کرد و گفت: میزان گندم مورد نیاز شهرستان برای مصرف امسال 33 هزار تن است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از فعالیت نانواهای فاقد کارت سلامت در اسدآباد

جلوگیری از فعالیت نانواهای فاقد کارت سلامت در اسدآباد