مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 12:402020-06-24سياسي

ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه در دستگاه قضایی استان مرکزی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: انجام اقدامات پیشگیرانه در دستگاه قضایی استان به منظور کاهش جرم یک ضرورت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز اکرمی روز چهارشنبه در همایش استانی بزرگداشت هفته قوه قضاییه در محل دادگستری استان مرکزی اظهار کرد: حضرت علی (ع) الگوی عینی قضاوت در نظام اسلامی است و قضات باید راه و روش زندگی چنین الگوهای عینی را در برنامه زندگی خود به کار گیرند.

وی با اشاره به گرامیداشت هفته قوه قضاییه و نامگذاری این هفته به مناسبت شهادت شهید دکتر بهشتی بیان کرد: شهید بهشتی قاضی طراز جمهوری اسلامی ایران است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: زندگی سیاسی و اجتماعی شهید بهشتی باید برای همگان الگو باشد، این شهید بزرگوار الگوی عینی هر قاضی طراز جمهوری اسلامی است.

اکرمی گفت: هر قاضی می تواند به سیره و روش زندگی شهید بهشتی نگاه کند و خود را محک بزند.

وی عنوان کرد: اگر امروز با تعداد اندکی از افراد فاسد سیستم قضایی برخورد می شود، حاکی از سلامت این سیستم، و تدبیر رییس قوه قضاییه نسبت به اغاز این کار مهم از دستگاه قضایی و همچنین نشان از پاک دستی در این قوه است و این موضوع باعث شده در مردم امید تازه ای نسبت به قوه قضاییه به وجود آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه در دستگاه قضایی استان مرکزی

ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه در دستگاه قضایی استان مرکزی