مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 12:402020-06-24سياسي

بهره برداری از فاز نخست پالایشگاه پلدختر تا دو ماه آینده


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: فاز نخست پالایشگاه پلدختر به عنوان اولین پروژه خصوصی کشور، تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امروز چهارشنبه جلسه بررسی مسائل و مشکلات پالایشگاه پلدختر به منظور جهت تسریع در بهره برداری این طرح با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان، نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار پلدختر و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی در این شهرستان برگزار شد.

اسد عبدالهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان با اشاره به اینکه یکی از پروژه های بزرگ و اساسی استان لرستان پالایشگاه پلدختر است، گفت: در استان لرستان 110 پروژه تحت عنوان پروژه های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید تعریف شده است که یکی از این پروژه ها پالایشگاه پلدختر است.

وی ضمن تقدیر از سرمایه گذاران این پروژه گفت: در شرایط تحریمی اجرای چنین پروژه هایی می تواند به رشد و شکوفایی اقتصاد کشور کمک کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان با بیان اینکه این پروژه اولین پروژه بخش خصوصی کشور است که بدون استفاده از تسهیلات دولتی اجرا می شود، تصریح کرد: سرعت اجرای این پروژه چشمگیر است به طوری که با گذشت 11 ماه از اجرای پروژه فاز نخست آن تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از فاز نخست پالایشگاه پلدختر تا دو ماه آینده

بهره برداری از فاز نخست پالایشگاه پلدختر تا دو ماه آینده