مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 12:352020-06-24دانش

دانشگاه ارومیه برای حذف ترم دانشجویان وام دار با وزات علوم در حال رایزنی است


مظفری، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: با توجه به درخواست دانشجویان تحصیلات تکمیلی به کمیسیون موارد خاص برای حذف ترم بدون احتساب، - معاون آموزشی دانشگاه ارومیه گفت: دانشجویانی که وام تحصیلی گرفته اند و نمی توانند حذف ترم بدون احتساب استفاده کنند.

در این زمینه مکاتباتی با وزارت علوم درحال انجام است.

مظفری، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: با توجه به درخواست دانشجویان تحصیلات تکمیلی به کمیسیون موارد خاص برای حذف ترم بدون احتساب، دانشجویانی که واحد های درسی را گذرانند و وارد فاز پژوهشی تحقیقات رساله و پایان نامه شدند با در خواست آنان موافقت شده است.

مظفری در ادامه تصریح کرد: دانشجویانی که وام تحصیلی گرفته اند باید شاغل به تحصیل باشند و همچنین دانشجویانی که دروس خود را به اتمام نرسانده باشند نمی توانند حذف ترم بدون احتساب استفاده کنند البته در این زمینه مکاتباتی با وزارت علوم درحال انجام است و اگر این امر صورت نگرفت درخواست حذف ترم دانشجویان لغو و با احتساب حساب خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه ارومیه با اشاره به ارائه دوروس عملی مقطع کارشناسی بیان کرد: برای ارائه دوروس عملی دانشجویان از 15 تی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ارومیه برای حذف ترم دانشجویان وام دار با وزات علوم در حال رایزنی است

دانشگاه ارومیه برای حذف ترم دانشجویان وام دار با وزات علوم در حال رایزنی است