مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 11:552020-06-24سياسي

لزوم تدوین یک برنامه عملیاتی برای حضور متخصصین بسیجی در حوزه کشاورزی


فرمانده سپاه امام رضا(ع) بر لزوم تدوین یک برنامه عملیاتی برای حضور متخصصین بسیجی در حوزه کشاورزی با همکاری جهاد کشاورزی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سردار یعقوبعلی نظری امروز در محل سالن جلسات فرماندهی سپاه امام رضا(ع)  از آمادگی کامل سپاه استان در بحث جهش تولید به ویژه بخش کشاورزی و تولیدات دامی خبر داد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) بر لزوم تدوین یک برنامه عملیاتی برای حضور متخصصین بسیجی در حوزه کشاورزی با همکاری جهاد کشاوززی تاکید کرد.

در ادامه مهندس گل محمدی، مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی خراسان رضوی ضمن ارائه گزارش روند اجرای طرح در سال گذشته و اثر بخشی این اقدامات در حوزه اقتصاد و معیشت کشاورزان از اجرای طرح ملی بسیج همگام با کشاورز با تاکید بر تولیدات زراعی و دامی در آسان در سال 99 خبر داد.

همچنین در ادامه مهندس اورانی، ریاست سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی ضمن اشاره به برنامه های جهاد کشاورزی خراسان رضوی در سال جاری ابراز امیدواری کرد بتوان با استفاده از ظرفیت موجود در بسیج مهندسین کشاورزی در تعامل با بخش های مختلف جهاد کشاورزی و در کنار تشکل های موجود در عرصه کشاورزی قدم های خوبی در جهت پیشبرد اهداف این سازمان و نظام در عرصه کشاورزی برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تدوین یک برنامه عملیاتی برای حضور متخصصین بسیجی در حوزه کشاورزی

لزوم تدوین یک برنامه عملیاتی برای حضور متخصصین بسیجی در حوزه کشاورزی