مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 11:352020-06-24اقتصادي

بیش از 140 میلیارد تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان گچساران پرداخت شد


از سال گذشته تاکنون تاکنون مبلغ 140میلیارد و 370میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان این نهاد حمایتی پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران محمد خادمی با بیان اینکه یکی از اولویت های نهاد حمایتی  کمیته امدادشهرستان ایجاد اشتغال و توانمندسازی افراد تحت پوشش این نهاد است، اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون تاکنون مبلغ 140میلیارد و 370میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان این نهاد حمایتی پرداخت شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران  ابراز کرد: با پرداخت این میزان تسهیلات 350 طرح اشتغال زایی در زمینه های تولیدی شامل کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و خدماتی  اجرا شده است.

خادمی عنوان کرد: از این میزان پرداخت تسهیلات اشتغالزایی 25طرح با اعتبار هشت میلیاردو 950 میلیون ریال  امسال از سوی این نهاد جمایتی اجرا شد.

این مقام مسئول هدف از پرداخت تسهیلات اشتغال زایی توسط این نهاد را ایجاد فرصت های شغلی مناسب، استقلال اقتصادی و معیشتی خانوارهای تحت پوشش عنوان کرد و بر لزوم حمایت مسئولان در خصوص اشتغالزایی قشر نیازمند جامعه تاکید کرد.

خادمی با اشاره  به اقدامات صورت گرفته در راستای اشتغالزایی مددجویان توسط این نهاد در شهرستان، اذعان کرد: ارائه آموزش های فنی و حرفه ای، استعدادسنجی، کمک به بازاریابی و فروش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 140 میلیارد تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان گچساران پرداخت شد

بیش از 140 میلیارد تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان گچساران پرداخت شد