مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 11:252020-06-24سياسي

خسارت ویروس هزارچهره به گردشگری


تب ویروس کرونا گردشگری کشور را به شدت بیمار کرده که لازم است مجلس و دولت برای رونق این حوزه دست به کار شوند و کاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، بعد از ظهر امروز دومین نشست تخصصی کرونا و کسب و کارهای آسیب دیده با محوریت گردشگری با حضور مسعود ملکی معاون گردشگری شرکت علیصدر، حسین قره باغی عضو شورای شهر، منصور شعبانی جو نایب رییس جامعه هتلداران، بهنام افتخاریان راهنمای گردشگری و برخی راهنمایان گردشگری و خبرنگاران برگزار شد.

در این نشست که به میزبانی مرکز افکارسنجی جهاد دانشگاهی همدان برگزار شد، قرار بود مدیرکل میراث فرهنگی همدان نیز دیدگاه خود را بیان کند که البته نه او و نه معاونش در مراسم حضور نداشتند.

نایب رییس جامعه هتلداران نیز با بیان اینکه هتلداری شغل زیان آوری است اظهار کرد: کرونا ویروس هزارچهره ای است که مشخص نیست چه زمانی از بین می رود و گردشگری نیز از این بخش متضرر شده است.

منصور شعبانی جو با بیان اینکه هتل ها تعطیل شد و مسافرت ها لغو شد و ما ماندیم و هزینه های فراوان؛ بیان کرد: اگر اتفاقی نیفتد، هتل ها به سمت ورشکستگی می روند.

وی با بیان اینکه امسال نسبت به سال قبل تمام هزینه ها دو برابر شده است افزود: با این وجود هتل ها به مسافر تخفیف 50 درصدی می دهند که نمی دانیم تا چه زمانی ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت ویروس هزارچهره به گردشگری

خسارت ویروس هزارچهره به گردشگری