مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 11:152020-06-24بين الملل

کاهش دامنه جرم دغدغه دستگاه قضاست


دادستان نظامی نیروهای مسلح استان کردستان گفت: کاهش و به حداقل رساندن  دامنه جرم  دغدغه دستگاه قضاست ، در این راستا برنامه های آموزشی متعددی با هدف کاهش جرم کارکنان نظامی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ظهر امروز بهرام عظیمی شفی در نشست خبری در جمع رسانه های خبری استان در سنندج، آموزش مداوم نیروهای مسلح را در کاهش جرم تاثیرگذار دانست و افزود: آموزش کارکنان در افزایش آگاهی کارکنان و پرسنل نظامی تاثیرگذار است .

وی اظهار کرد: از آنجا که جرم می تواند منجر به فساد شود در راستای به حداقل رساندن دامنه جرم برنامه های آموزشی برای نظامیان برگزار می شود.

وی پیشگیری از تبعات فساد محکومین نظامی را ضروری برشمرد و گفت: سازمان قضایی علیرغم سیاست سازمان در راستای کاهش جرم می تواند متناسب با جایگاه خود و نوع جرم تعیین تکلیف کند.

عظیمی شفی با اشاره به اینکه رسیدگی به جرم پرسنل نظامی و نیروهای مسلح پیچیدگی های خاصی دارد افزود: اجرای عدالت و برخورد خاص با نیروی نظامی از پیچیدگی های کار دستگاه قضاست.

وی رسیدگی به یک نظامی مجرم اگر با دقت و ظرافت نباشد سبب می شود فرد نظامی از دامن نظام گسیخته شود و طعمه ای برای جایگاه سرویس های بیگانه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دامنه جرم دغدغه دستگاه قضاست

کاهش دامنه جرم دغدغه دستگاه قضاست