مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 10:352020-06-24اقتصادي

بدهی 300 میلیارد ریالی شهرداری مهدی شهر


بدهی شهرداری مهدی شهر افزون بر 300 میلیارد ریال است و در ماه های گذشته تلاش شد تا پرداخت حقوق کارکنان شهرداری به روز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی شهر، سیدجعفر حسینی ظهر امروز در حاشیه بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از چند طرح عمرانی در حال ساخت در مهدی شهر اظهار کرد: سال گذشته، افزون بر 160 میلیارد ریال از بودجه شهرداری مهدی شهر محقق شد که برای سال جاری با دریافت تسهیلات 50 میلیارد ریالی، این رقم به 250 میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.

وی بیان کرد: بر اساس مستندات غیررسمی، بدهی شهرداری مهدی شهر افزون بر 300 میلیارد ریال است و در ماه های گذشته تلاش شد تا پرداخت حقوق کارکنان شهرداری به روز شود.

شهردار مهدی شهر گفت: برای پرداخت بدهی و اجرای طرح های عمرانی از سوی شهرداری مهدی شهر در سال جاری، 570 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

حسینی اضافه کرد: طرح های عمرانی خوبی از سوی شهرداری مهدی شهر در حال اجراست که در هفته دولت و دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری خواهید رسید.

منوچهر فخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان امروز از چند طرح عمرانی در حال ساخت شهر مهدی شهر بازدید کردند.

فخری در این سفر یک روزه از پایانه مسافربری، پارک کوهستان، بازگشایی مسیر میدان امام (ره) به مسجد المهدی (عج)، بیمارستان دربند مهدی شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی 300 میلیارد ریالی شهرداری مهدی شهر

بدهی 300 میلیارد ریالی شهرداری مهدی شهر