مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 10:152020-06-24اقتصادي

سمنان، قطب تولید انواع الکتروموتور در کشور


سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از رتبه نخست استان در زمینه تولید و تامین انواع الکتروموتور در کشور خبر داد و گفت:سمنان، قطب تولید انواع الکتروموتور در کشور است.

- ایسنا/سمنان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از رتبه نخست استان در زمینه تولید و تامین انواع الکتروموتور در کشور خبر داد و گفت:سمنان، قطب تولید انواع الکتروموتور در کشور است.

علی تشنه دل در حاشیه بازدید استاندار و جمعی از مدیران و مسئولان و اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از واحدهای صنعتی شهرستان سمنان با اعلام این خبر گفت: استان سمنان رتبه اول تولید الکتروموتور هود آشپزخانه و رتبه دوم تامین الکتروموتور در سطح کشور را دارد وی گفت: شرکت نام آوران صنایع آروین با سرمایه گذاری ثابت حدود 30 میلیارد ریال و سرمایه در گردش حدود 4میلیارد ریال در شهرک صنعتی سمنان واقع است که در زمینه تولید انواع الکتروموتور فعالیت دارد.

سرپرست سازمان صمت استان با اشاره به ویژگی های شاخص این مجموعه تولیدی اظهار کرد: این شرکت ظرفیت تولید سالانه 75هزار عدد الکتروموتور تکفاز خازن دار و 320 هزار عدد الکتروموتور تهیه مطبوع ( هود ) را دارد که توانسته است زمینه اشتغال حدود 90 نفر را در استان فراهم نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان، قطب تولید انواع الکتروموتور در کشور

سمنان، قطب تولید انواع الکتروموتور در کشور