مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 10:102020-06-24اقتصادي

آمادگی برای استقرار مرکز فنی و حرفه ای در جوار مجتمع ان جی ال دهلران


معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای آمادگی دارد تا مرکز فنی و حرفه ای را در جوار مجتمع ان جی ال دهلران ایجاد کند.

- علی اوسط هاشمی در بازدید از پروژه ان جی ال دهلران، اظهار کرد: اجرای این پروژه در چنین منطقه ای می تواند به خلق سرمایه اجتماعی، تولید امنیت و ایجاد خوشه های صنعتی مختلف موثر واقع شود و این مهم زمینه ساز توسعه برای استان است.

وی با تاکید بر اینکه تلاش می شود با تفاهم و برخورداری از حمایت استانداری و فرمانداری فرصتی فراهم شود که زمینه ارتقای توانمندی و مهارت نیروهای محلی منطقه که از فرصت های شغلی منطبق با شان و منزلت مرزنشینی برخوردار نیستند فراهم شود و نیروهای جوان و جویای کار و بخصوص تحصیلکرده در رشته های مختلف در اولویت نگاه این مجموعه ها برای جذب باشند، تصریح کرد:برای امنیت پرسنل و ایجاد اشتغال پایدار می توانیم اولویت را به نیروهای بومی منطقه بدهیم که سازمان فنی و حرفه ای این گام را برداشته است و تفاهمی در این زمینه دارد که باید بازنگری شود و منطبق با حجم نیرو و آینده این مجموعه با خوشه های زیر مجموعه اش بتواند کار کند.

وی گفت : شراکت مردم در فعالیت های منطقه رونق اقتصادی را رقم می زند و علاوه بر این امنیت مرز نیز در گرو حضور مسئولانه و رضایتمندانه مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی برای استقرار مرکز فنی و حرفه ای در جوار مجتمع ان جی ال دهلران

آمادگی برای استقرار مرکز فنی و حرفه ای در جوار مجتمع ان جی ال دهلران