مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 08:502020-06-24دانش

مجوز پژوهشگاه فضایی تبدیل وضعیت به قطعی شد


رییس پژوهشگاه فضایی ایران اعلام کرد: پژوهشگاه فضایی ایران از شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی، موافقت قطعی دریافت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین صمیمی در این باره گفت: شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با درخواست تبدیل وضعیت پژوهشگاه فضایی ایران از اصولی به قطعی موافقت کرد.

وی با بیان اینکه این موضوع، طی نامه ای از سوی معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم و رییس کمیسیون پژوهش و فناوری شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی به پژوهشگاه فضایی ایران ابلاغ شده است، اظهار کرد: این مجوز با عنایت به رعایت قوانین مربوط در جهت اخذ موافقت قطعی برای مراکز پژوهشی و مدارک و مستندات ارائه شده از فعالیت های پژوهشگاه فضایی ایران در خصوص دستاوردهای حاصله در این سال ها در عرصه علم و فناوری های فضایی کشور صادر شده است.

صمیمی با اشاره به فعالیت های این پژوهشگاه در حوزه فضایی، یادآور شد: پژوهشگاه فضایی ایران در طول 8 سال فعالیت از اسفند سال 90 که از شورای گسترش وزارت علوم مجوز تاسیس گرفته تاکنون، فعالیت های گسترده ای در عرصه فضایی کشور داشته که از جمله آنها طراحی و ساخت سامانه های ماهواره ای مانند ناهید 1 و 2، پارس1 و بلوک انتقال مداری؛ بالن های استراتوسفری؛ خدمات فضاپایه با استفاده از سنجش از دور؛ ایجاد زیرساخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز پژوهشگاه فضایی تبدیل وضعیت به قطعی شد

مجوز پژوهشگاه فضایی تبدیل وضعیت به قطعی شد