مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 08:402020-06-24سياسي

دلنوشته شمخانی در سالروز شهادت سردار سرلشکر علی هاشمی


در سی و دومین سالگرد عروج عاشقانه و مظلومانه علی هاشمی، سردار دلاور میدانهای کرخه نور و بدر و خیبر به روح مطهر و کبریایی اش درود می فرستم و از صاحب سفره شهیدان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، دبیر شورای عالی امنیت ملی در صفحه ی اینستاگرام خود به مناسبت سالروز شهادت سردار شهید علی هاشی نوشت: چهارم تیرماه سالروز شهادت مظلومانه فرمانده دلاور و خط شکن قرارگاه نصرت "سردار شهید علی هاشمی"است.

نمی دانم چرا هر وقت خاطرات علی هاشمی و ایام شهادت او را مرور می کنم بی اختیار حزنی از جنس غم جانسوز شهادت مظلومانه سید الشهدا امام حسین(ع) بر روح و جسمم حاکم می شود.

فرزندمحله فقیر نشین حصیر آباد اهواز، که در نبرد عاشورایی جزایر مجنون در سال 67 آسمانی شد و اجر شهادت و مظلومیت را توامان کسب کرد.

چه کوتاه بین و سطحی نگر بودند کسانی که بعد از مفقود شدن علی هاشمی در نبردی که تراکم گازهای سیانور و سیانید تمام حیات انسانی ،حیوانی و نباتی جزایر مجنون را نابود کرده بود،زمزمه ای تلخ و جانسوز سر دادند که: "او با ارتش عراق همکاری و به آنان پیوسته است".

همان زمان فریاد زدم: "علی هاشمی، جوان انقلابی و سلحشورِ عربِ شیعه خوزستانی و پیوستن به ارتش صدام؟! رجعت پیکر مطهر و استخوانهای خرد شده علی هاشمی به وطن در سال 89 ، فرصتی بود برای بازگشت همه آنهایی که شهامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلنوشته شمخانی در سالروز شهادت سردار سرلشکر علی هاشمی

دلنوشته شمخانی در سالروز شهادت سردار سرلشکر علی هاشمی