مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 07:352020-06-24سياسي

بررسی 249 پرونده قصور پزشکی در گیلان/ 119 پرونده محکوم شدند


مدیرکل پزشکی قانونی گیلان با اشاره به ارجاع و بررسی 249 مورد پرونده قصور پزشکی سال گذشته در استان گیلان، گفت: با بررسی های کارشناسانه برای 119 پرونده محکومیت صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی قربانی صبح چهارشنبه نشست خبری با اصحاب رسانه در اداره کل پزشکی قانونی به مناسبت هفته قوه قضاییه با اشاره به اینکه این اداره کل 19 مرکز فعال در گیلان دارد، اظهار کرد: در دو بخش خمام و رحیم آباد نیز مراکز فعالی وجود دارند که به رغم کمبود امکانات خدمات دهی می کنند.

وی با اشاره به محدودیت های موجود در اداره کل پزشکی قانونی گیلان در حوزه امکانات و زیرساخت ها، اظهار کرد: هشت مرکز این اداره کل در سطح استان استیجاری بوده که غیر استاندارد بودن این مراکز مشکلاتی را به وجود می آورد.

کمبود زیرساخت های در حوزه تشریح چالش پزشکی قانون گیلان مدیر کل پزشکی قانونی گیلان با بیان اینکه این استان دو سالن تشریح فعال در رشت و انزلی دارد، گفت: نبود سالن تشریح در مناطق مختلف استان گیلان سبب شده تا برای شهروندانی که نیازمند به خدمات این سالن هستند به دلیل دوری راه، هزینه ایاب و ذهاب و حمل و نقل اجساد به این دو مرکز مشکلاتی به وجود آید که باید در این زمینه مسئولان استان اقدامات لازم را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی 249 پرونده قصور پزشکی در گیلان/ 119 پرونده محکوم شدند

بررسی 249 پرونده قصور پزشکی در گیلان/ 119 پرونده محکوم شدند