مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 07:252020-06-24دانش

سرفصل دوره دکتری پیوسته اقتصاد محاسباتی به تصویب رسید


در شورای تحول علوم انسانی، سرفصل دوره دکتری پیوسته اقتصاد محاسباتی به تصویب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه 181 شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست غلامعلی حداد عادل در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

در این جلسه که به ادامه بررسی سرفصل دوره دکترای پیوسته اقتصاد محاسباتی اختصاص داشت؛ حجت ­الاسلام والمسلمین دکتر غلامرضا مصباحی مقدم در ابتدای جلسه طی سخنانی گفت: بعد از تصویب کلیات این رشته در جلسه 169 شورا، کارگروه اقتصاد نشست مشترکی با حضور متخصصین علوم اقتصادی و علوم رایانه از دانشگاه­ های تهران، شهید بهشتی، خوارزمی، امام صادق(ع) و الزهراء داشت.

حجت الاسلام و المسلمین مصباحی مقدم افزود: در نشست مذکور استقبال خوبی نسبت به طراحی و اجرای این رشته به عمل آمد و مدعوین پیشنهادهای تاثیرگذاری در تدوین سرفصل­ های دروس ارائه دادند و از ظرفیت آنها برای تدوین برنامه استفاده شد.

حجت الاسلام و المسلمین مصباحی مقدم: تدوین رشته دکترای پیوسته اقتصاد محاسباتی یک حرکت تحول آفرین و عدول از اقتصاد نو کلاسیک به سمت نوآوری است.

​وی با بیان اینکه اصل تدوین این رشته کار بسیار مهمی بود گفت: تدوین رشته دکترای پیوسته اقتصاد محاسباتی یک حرکت تحول آفرین و عدول از اقتصاد نو کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرفصل دوره دکتری پیوسته اقتصاد محاسباتی به تصویب رسید

سرفصل دوره دکتری پیوسته اقتصاد محاسباتی به تصویب رسید