مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 06:152020-06-24سياسي

دوباشی: کرونا نقش مردم در حل مشکلات را نمایان کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن دوباشی، قائم مقام نهضت اجتماعی جوانان در نشست خبری اولین جشنواره روایت جهاد گفت: یکی از آفت های حرکت انقلاب اسلامی وجود یک درک اجمالی و غیر تفضیلی از آرمان ها و اصول انقلاب است و همین باعث شده ما نتوانیم .

- قائم مقام نهضت اجتماعی جوانان گفت: مردم در مبارزه با کرونا نقش خود را دیدند؛ با این وجود به عنوان نظاره گر ننشستند و بگویند که این وظیفه دولت است به هر روی حاکمان نظام باید این موضوع را درک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن دوباشی، قائم مقام نهضت اجتماعی جوانان در نشست خبری اولین جشنواره روایت جهاد گفت: یکی از آفت های حرکت انقلاب اسلامی وجود یک درک اجمالی و غیر تفضیلی از آرمان ها و اصول انقلاب است و همین باعث شده ما نتوانیم بحث های حاشیه ای و پیرامونی را از مباحث اصلی جدا کنیم.

با این وجود در یک جاهایی موضوعاتی مانند فعالیت های موشکی و موفقیت های دفاعی مقدسی که جزیی از یک هندسه بزرگ هستند برای ما موضوعیت پیدا می کنند، اما در خصوص دیگر مسائل که متاثر از نقش آفرینی مردم هستند غفلت می کنیم.

وی با بیان اینکه اگر نقش مردم را در اندیشه امامین انقلاب درک نکنیم آن اتفاقی که باید در مسیر حرکت انقلاب اسلامی بیفتد رخ نمی دهد، افزود: بازخوانی کنش های انقلاب نشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوباشی: کرونا نقش مردم در حل مشکلات را نمایان کرد

دوباشی: کرونا نقش مردم در حل مشکلات را نمایان کرد