مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 05:352020-06-24سياسي

اجازه کوچکترین تعرض به ضدانقلاب را نخواهیم داد


فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: برای یک امنیت پایدار در منطقه تلاش خواهیم کرد و به هیچ کسی اجازه کوچکترین تعرضی و یا فکر خیانت و تجاوز را نخواهیم داد.

- سردار سیدصادق حسینی در حاشیه رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه عمومی دیواندره در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت، اظهار کرد: امنیت یکی از مولفه های اصلی کشور ماست و همه نیروهای مسلح تلاششان این است که یک امنیت پایدار مردمی را ایجاد کنند تا ما به توسعه، پیشرفت و آبادانی دست بیابیم.

وی افزود: اگر کسی طمعی داشته و در فکر تعرض باشد اولین خط پیکان مبارزه با اشرار و تروریست ها، نیروهای مسلح هستند و به تبع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سنوات و سال های گذشته این را ثابت کرده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: امروز هم این رزمایش یک آمادگی برای ما بود و هم تجهیزات و هم هماهنگی نیروهای استان، یگان های تحت امر قرارگاه شهید شهرامفر و رده های عمده از نیروی زمینی که برای ما خیلی مهم بود مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی اذعان کرد: هماهنگی بین آتش ها، حرکت نیروها، هوانیروز، پهباد، مهندسی و نیروهای بومی بسیار بالا و در حد وسیع و خوب بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه کوچکترین تعرض به ضدانقلاب را نخواهیم داد

اجازه کوچکترین تعرض به ضدانقلاب را نخواهیم داد