مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 05:152020-06-24سياسي

افتتاح اولین دفتر خدمات قضایی در شهرستان زهک


همزمان با چهارمین روز از هفته قوه قضاییه اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهرستان زهک افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، صبح امروز سیزدهمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در استان و اولین دفتر خدمات قضایی در شهرستان زهک به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در حاشیه افتتاح دفتر خدمات الکترونیک قضایی گفت: مهمترین هدف از اجرای طرح ایجاد خدمات الکترونیک قضایی  تسهیل درخدمت رسانی به مردم است حجت السلام علی مصطفوی نیا افتتاح این دفتر خدمات الکترونیک قضایی را گام مناسبی در جهت افزایش و بهبود ارائه خدمات به شهروندان در منطقه سیستان دانست و افزود  : توسعه خدمات قضایی و استفاده از ابزار الکترونیک در تسهیل خدمت رسانی به مردم مورد توجه قوه قضاییه در سالهای اخیر بوده است و امروز شاهد افتتاح دفتر خدمات قضایی الکترونیک در شهرستان زهک هستیم.

وی اظهار امیدواری کرد: با راه اندازی این دفاتر  و انجام بخشی از خدمات قضایی با استفاده از فنآوری های روز و در محیطی مناسب و خارج از مجموعه دادگستری رضایت مردم محقق شود.

مصطفوی نیا افزود : باید در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی طرح فاصله گذاری اجتماعی و نوبت دهی رعایت شود و کمی از نگرانی های مردم کاسته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اولین دفتر خدمات قضایی در شهرستان زهک

افتتاح اولین دفتر خدمات قضایی در شهرستان زهک